• Powierzchnie reklamowe
  • Publikację poprzedza otwarcie Zamówienia.
  • Etapy realizacji:
  • 1) Przygotowanie materiałów reklamowych do publikacji lub Rewizja nadesłanej reklamy,
  • 2) Korekty i poprawki,
  • 3) Akceptacja treści i układu graficznego,
  • 4) Zgoda na druk.
  • Strona zamawiająca współpracuje z Redakcją i ma kontrolę nad pracą Studia Graficznego.
  • W przypadku reklam wizerunkowych, dokładamy wszelkich starań w zakresie odpowiedniego przygotowania materiałów do druku.
  • "Europerspektywy" to współpraca
  • Wspieramy Zamawiającego od strony merytorycznej oraz edytorskiej i korektorskiej.
  • Zapewniamy rzetelną obsługę reklamodawców.
  • Rozpowszechnienie egzemplarzy miesięcznika "Europerspektywy" odbywa się poprzez:
  • 1) prenumeratę zamawianą,
  • 2) promocyjne egzemplarze kwalifikowane,
  • 3) egzemplarze bezpłatne dostępne w czasie imprez pod patronatem medialnym objętym przez Wydawcę czasopisma.
  • Klient jest pierwszą wartością
  • W działaniach marketingowych stawiamy na satysfakcję klienta. Stawki za sprzedaż powierzchni reklamowych są negocjowalne. Rabaty zależą od ilości emisji.
  • W Rozproszenie nakladu miesiecznika wynosi 100 proc. Miesięcznik jest prenumerowany oraz trafia do odbiorców w formie egzemplarza kwalifikowanego bądź promocyjnego. Jest do dyspozycji uczestników wydarzerzen pod naszym patronatem medialnym.
  • Formaty reklam w czasopiśmie
  • Okładka A4
  • Wymiar netto: 210,0 x 297,0 mm
  • Wymiar brutto: 220,0 x 307,0 mm

  • A4 1:1 środek
  • Wymiar netto: 210,0 x 297,0 mm
  • Wymiar brutto: 216,0 x 303,0 mm

  • A5 środek - poziom
  • Wymiar netto: 210,0 x 148,5 mm
  • Wymiar brutto: 216,0 x 154,5 mm

  • A5 środek - pion
  • Wymiar netto: 105,0 x 297,0 mm
  • Wymiar brutto: 111,0 x 303,0 mm

  • A5 w kolumnie tekstowej - poziom
  • Wymiar netto: 160,0 x 123,5 mm
  • Wymiar brutto: 160,0 x 129,5 mm

  • A5 w kolumnie tekstowej - pion
  • Wymiar netto: 74,0 x 247,5 mm
  • Wymiar brutto: 74,0 x 247,5 mm

  • A6 - na szerokość strony - poziom
  • Wymiar netto: 210,0 x 74,5 mm
  • Wymiar brutto: 216,0 x 80,5 mm

  • A6 w kolumnie tekstowej
  • Wymiar netto: 74,0 x 61,5 mm
  • Wymiar brutto: 74,0 x 61,5 mm

  • Różnica w wymiarach brutto i netto dotyczy reklam wizerunkowych.
  • Jeśli w tle umieszczono grafikę z pełnym kryciem koloru (apla) lub mapę bitową (np. pliki JPG,, TIFF itp.), należy przygotować pliki ze spadami 3 mm z każdej strony, aby reklama została wydrukowana poprawnie.
  • Specyfikacja. Warunki przygotowanie reklam do druku:
  • Warunki techniczne:
  • Akceptowany format pliku graficznego: PDF, TIFF, JPG
  • Rozdzielczość map bitowych: 265–300 dpi
  • Kolor: CMYK (suma procentowa kolorów – mniejsza niż 300%)
  • Apla czarna = C60% - M50% - Y40% - K100% (patrz: Rich Black)
  • Tekst w kolorze czarnym K100%
  • Dodatkowe formy reklamy w czasopiśmie:
  • Inserty / Wrzutki:
  • Redakcja przyjmuje inserty oraz inne wrzutki i reklamy niestandardowe.
  • Rozproszenie wrzutek wylacznie wedlug kryterium miejscowosci. Nie dzielimy wysylek na branże.
  • Warunki ustala się indywidualnie.
  • Minimalna ilość wrzutek: 1.500 egz